• partner

  • partner

  • partner

Kennisartikel

  • WOW air introduceert wereldwijd Online Payments van Ingenico ePayments

    16.06.17 | Door: Yellow Communications

    Ingenico ePayments, de online en mobiele commerce divisie van Ingenico Group, heeft vandaag bekendgemaakt dat WOW air, de low-cost luchtvaartmaatschappij uit IJsland, heeft gekozen voor Ingenico ePayments. Zo wil het bedrijf de volgende fase van haar mondiale uitbreiding ingaan, door consumenten in staat te stellen om online tickets en diensten probleemloos via hun favoriete betaalmethode aan te schaffen. Naast creditcards kunnen WOW air klanten nu lokaal populaire betaalmethodes gebruiken, zoals IDEAL in Nederland en SOFORT in Duitsland. Door deze gelokaliseerde betaalstrategie vermijdt WOW-air betaalfrustraties en creëert een frictieloze betaalwijze voor haar klanten.

    Het full-service betaalplatform van Ingenico ePayments zorgt ervoor dat WOW air het volledige aanbod van betaalproducten via een enkel platform kan beheren. Omdat Ingenico geconsolideerde rapportage, geavanceerde data-analyse en online fraudebeheer levert, kan Wow air nieuwe markten betreden, zonder dat haar betalingsproces complexer wordt.

    "WOW air wil niets liever dan de goedkoopste vluchten van en naar IJsland en over de Atlantische Oceaan aanbieden, gecombineerd met een glimlach en een onvergetelijke service. Onze service begint niet als u aan boord van één van onze vliegtuigen stapt, die start online als u een ticket koopt", zegt Engilbert Hafsteinsson, VP sales en marketing bij WOW air. "Afrekenen is een belangrijk onderdeel van die ervaring en we willen onze klanten een soepele check-out ervaring garanderen die de service biedt waar wij voor staan. Met Ingenico ePayments hebben we de juiste partner gevonden om ons daarbij te helpen."

    Meer dan 100 internationale luchtvaartmaatschappijen vertrouwen inmiddels op Ingenico ePayments voor hun betalingen, het bedrijf werkt samen met alle grote GDS- en PSS-aanbieders.

    "WOW air schudt de luchtvaartindustrie in Europa op met een innovatief bedrijfsmodel en een nieuwe, energieke bedrijfscultuur," zegt David Gebhardt, Chief Revenue Officer bij Ingenico ePayments. "Ze begrijpen intuïtief dat consumenten tegenwoordig op hun eigen manier willen betalen en een aangename betaalervaring is onderdeel van hoe de geboden service als uitstekend wordt ervaren."

Meest gelezen op IT Executive

Meest bekeken partnercontent