• partner

  • partner

  • partner

Blog

  • Workday lanceert eerste apps uit de Insight Applications-serie

    13.04.15 | Door: Yellow Communications

    Professional services-suite biedt tools voor gemotiveerde teams, succesvolle projecten en meer omzet

    Workday, leverancier van enterprise cloud applicaties voor HR en finance, heeft twee nieuwe applicaties die helpen om het menselijk kapitaal in organisaties optimaal in te zetten en te behouden gelanceerd; Workday Talent Insight en Workday Professional Services Automation (PSA). Workday Talent Insight is de eerste applicatie uit de Workday Insight Applications-serie: een compleet programma aan producten die op basis van datawetenschap en de principes van machine learning methodes organisaties helpen doordachte beslissingen in personeels- en financieel management te nemen. Dankzij Workday Talent Insight staan bestuurders en managers sterker bij vraagstukken op het gebied van talent. Ze kunnen beter het risico inschatten van het mogelijke vertrek van een topmedewerker en vroegtijdig problemen onderkennen van wervingscampagnes die invloed hebben op de bedrijfsprestaties.

    Workday PSA combineert de functionaliteiten van Workday Financial Management en Workday Human Capital Management (HCM). Daarmee brengt Workday PSA de automatisering van de professionele dienstverlening voor organisaties die klantprojecten beheren en factureren op een hoger niveau. Organisaties kunnen hun projectprestaties verbeteren omdat Workday PSA als centraal systeem mensen, omzet, kosten en winst inzichtelijk en op detailniveau analyseerbaar maakt.

    Slimmere technologie, slimmer personeelsmanagement
    Workday heeft in het najaar van 2014 haar visie gepresenteerd op slimmere technologie en specifieke applicaties die inzicht bieden, betere voorspellingen mogelijk maken en aanbevelingen kunnen doen om ingewikkelde zakelijke uitdagingen beter aan te gaan. Centraal in die visie staat Workday Insight Applications, de productserie die Workday ontwikkelt in nauwe samenwerking met een heel brede klantengroep, waarin onder meer 3M, Broward College, Dell, en Ryan zitten.

    “Bij de meest succesvolle bedrijven draait het om de mensen. Zij zijn het meest waardevolle kapitaal van een organisatie en zorgen voor de voorsprong op de concurrentie. Daarom richt Workday zich volledig op de ontwikkeling van slimmere systemen waarmee onze klanten de beste talenten kunnen werven, inzetten en behouden”, zegt Leighanne Levensaler, senior vice president products van Workday.

    “Met Workday Talent Insight en Workday Professional Services Automation bieden we precies dat. Klanten hoeven niet meer op hun gevoel of op hun spreadsheets te vertrouwen. Ze krijgen daadwerkelijk inzicht in hoe ze hun personeelsmanagement en de ondersteuning van klantteams kunnen verbeteren om zo hun organisatie verder vooruit te helpen.”

trefwoorden

workday |crm |cloud |

Meest gelezen op IT Executive

Meest bekeken partnercontent