• partner

  • partner

  • partner

Blog

  • Solvinity scoort Superfans

    07.10.15 | Door: Yellow Communications

    Het Giarte Outsourcing Performance rapport 2015 roemt Solvinity als een van de outsourcers in Nederland met het grootste aantal “Superfans”. De uitslag van het onderzoek werd bekend gemaakt tijdens de Outsourcing Performance Day 2015 in ’t Spant! in Bussum.

    De hoge score van 92% positieve klanttevredenheid in de categorie Infrastructure Management is des te opmerkelijker omdat Solvinity in de benchmark een van de hoogste aantallen beoordelingen heeft. 38 organisaties spraken zich uit over hun ervaringen met de dienstverlener. Binnen deze categorie telt Solvinity bovendien maar liefst zeven ‘Superfans’: trouwe klanten die het bedrijf zeker zullen aanbevelen.

    In de jaarlijkse rapportage van onderzoeksbureau Giarte worden service providers in Nederland vergeleken op prestaties en reputatie. Solvinity positioneert zich als partij voor de sourcing van kritische infrastructuur met speciale aandacht voor security.

    Nieuwe categorie: End User Management
    Dit jaar is Solvinity voor het eerst ook in het onderzoek aanwezig in de categorie End User Management. Frank van den Belt, CEO Solvinity: “Klanten zijn in toenemende mate geïnteresseerd om niet alleen de data en applicaties door ons te laten hosten, maar ook de workspace als venster waarmee gebruikers toegang krijgen tot deze data en applicaties. Vandaar de keuze om ons daarin ook te laten beoordelen.” Hoewel het aantal gemeten ervaringen in deze categorie dit jaar nog laag is (zeven klanten), scoort Solvinity ook hier meteen goed: zes van de zeven klanten bevelen Solvinity waarschijnlijk aan bij collega’s, en ook in deze categorie scoort Solvinity al meteen twee ‘Superfans’.

    De superfans van Solvinity roemen met name de communicatie van het bedrijf. Klanten vinden het prettig dat Solvinity luistert naar feedback en hier ook daadwerkelijk iets mee doet: “Solvinity is goed benaderbaar en aanspreekbaar. Ook over aanvullende diensten zijn goede afspraken te maken. Verder worden lopende het contract verbeteringen doorgevoerd, waardoor de kwaliteit van de dienstverlening verder toeneemt.”

    Zeer klantgericht
    Klanten zijn bovendien zeer te spreken over de betrouwbaarheid, het kennisniveau en de klantkennis van de organisatie. “Solvinity staat open voor feedback en de klant wordt centraal gesteld.” Op basis van de input van klanten in voorgaande onderzoeken heeft Solvinity de organisatie ingedeeld in klantenteams, waarin vaste teams worden gekoppeld aan een vaste set klanten.

    Ook dit jaar grijpt Solvinity het onderzoek aan om de dienstverlening verder te verbeteren. Van den Belt: “We zien bijvoorbeeld ruimte om meer eenduidigheid aan te brengen in ons deliverymodel. Daarnaast willen we de samenwerking met de klantenteams op het snijvlak business en IT proactiever maken, zodat de business needs en de IT opportunity’s nog beter op elkaar worden afgestemd.”

trefwoorden

solvinity |

Meest gelezen op IT Executive

Meest bekeken partnercontent