• partner

  • partner

  • partner

Kennisartikel

  • Nuance Loop voor mobiele providers met gepersonaliseerde prepaid abonnementsdiensten

    28.02.17 | Door: Yellow Communications

    Nuance Loop, met nu al meer dan 700 miljoen gebruikers per dag, geeft mobiele providers de mogelijkheid om gepersonaliseerde prepaid abonnementsdiensten op de markt te brengen. Het platform opent de weg voor nieuwe en oplopende omzetmogelijkheden. Mobiele providers zien dat hun traditionele omzet steeds meer onder druk komt te staan door concurrenten, wet- en regelgeving en over-the-top (OTT) providers. Het aanboren en waarborgen van een stabiele, zekere en substantiële omzetstroom is daardoor strategische prioriteit geworden. Volgens een recent telecommunicatie rapport van Deloitte, liggen de omzetkansen van aanbieders tegenwoordig vooral op het gebied van hoogwaardige data- en spraakservices. Die kansen kunnen ze alleen verzilveren als ze ook sturen op kapitaalmanagement en investeren in technologieën en innovatie.

    Nuance Loop biedt providers de kans om met een algemeen, continu geoptimaliseerd serviceplatform de klantloyaliteit te vergroten en de gemiddelde omzet per gebruiker (ARPU) te verhogen. Loop is een managed service op basis van een gedeelde-opbrengstmodel zonder CapEx en aanverwante onderhoudskosten voor de provider. Loop kan geïntegreerd worden met Nuance’s Omni-Channel Engagement Platform voor klantwerving en klantenservice oplossingen. 

Meest gelezen op IT Executive

Meest bekeken partnercontent