• partner

  • partner

  • partner

LAATSTE PARTNERcontent

  • Bijna de helft van de Nederlandse bedrijven is langzaam bij het toepassen van nieuwe technologie├źn

    21.09.17 | Onderzoek | Door: Yellow Communications

    Bijna de helft van de ondervraagde senior managers binnen Nederlandse bedrijven (44%) geeft toe langzaam te zijn met het toepassen van nieuwe technologieën. Dat blijkt uit een recent onderzoek van TomTom Telematics. Dit resultaat wordt verder benadrukt door het feit dat een kwart (26%) van de Nederlandse bedrijven nog steeds papier gebruikt om bedrijfsgevoelige informatie op te slaan. Nog eens een kwart (28%) doet dat met behulp van... lees meer

  • Minder complexiteit, meer veiligheid

    18.09.17 | Kennisartikel | Door: Citrix

    Citrix transformeert dankzij data-analyse Digitale transformatie heeft impact op iedere organisatie – ook op grote, gevestigde namen. Tijdens Synergy 2017 liet Citrix zien hoe een IT-leverancier bestaande diensten kan verbeteren en nieuwe diensten kan ontwikkelen door zorgvuldig te kijken naar de informatie die verborgen ligt in grote datastromen. Door Andreas van Wingerden Een van de grote misverstanden over digitale transformatie is dat... lees meer

  • Citrix Solution Day 2017

    21.08.17 | agenda | Door: Citrix

    Ervaar hoe Citrix u kan helpen de volgende stap te zetten naar de workspace of the future: on premise of in de cloud. Tijdens Citrix Solution Day leert u alles over de nieuwste Citrix-technologieën en kunt u de inspirerende keynotes volgen. Bezoek de paneldiscussie, neem deel aan de interessante sessies die gedurende de dag plaatsvinden, ontmoet onze businesspartners en ga persoonlijk in gesprek met onze Citrix-experts. Solution Day... lees meer

    Datum en tijdstip:     05.10.17 08:00
    Locatie:     Midden Nederland Hallen, Barneveld
    Kosten:     

  • Maakindustriebedrijven die servitization negeren zullen marktaandeel verliezen

    26.07.17 | Kennisartikel | Door: Yellow Communications

    Nieuw onderzoek van PA Consulting Group, het internationale advies-, technologie- en innovatiebedrijf, bekijkt de impact van servicestrategieën van ​​Europese industriële maakbedrijven: Driekwart (75%) van de industriële maakbedrijven verwacht dat servitization in de toekomst hun business zal domineren; Desondanks heeft minder dan een derde (30%) van deze bedrijven een servitization-strategie; Bedrijven die dit... lees meer

  • Ingewikkelde aankoop- en retourprocedures grootste ergernis van consumenten

    20.06.17 | Casestudy | Door: QNH Consulting

    Onderzoek ‘Online Service: Trends 2017’ brengt ergernissen in kaart Amsterdam, 20 juni 2017 – Meer dan de helft van de Nederlandse consumenten ergert zich online met name aan ingewikkelde aankoop- en retourprocedures. Ook de onbereikbaarheid via diverse kanalen wordt door bijna de helft aangemerkt als grote ergernis (46%). In het onderzoek ‘Online service: trends 2017’  dat in opdracht van QNH Consulting is... lees meer

Meest bekeken partnercontent

Meest gelezen op IT Executive